Skip to content
oikjg.pl

oikjg.pl

Primary Menu
  • Strona główna
  • Firma
  • Zarządzanie
  • Marketing
  • Kryzys
  • Skontaktuj się
  • Firma

Sprzedaż B2C

Łukasz Mitrowiak 27 marca 2022

Potencjalni klienci dla każdej firmy to osoby, które zarząd wybrał jako grupę docelową, dla której tworzy swoje produkty. Firma tworząca usługi i produkty musi koniecznie pamiętać o klientach, bo to właśnie dla nich wszystko tworzy. Dlatego podstawą sprzedaży jest dobrze zebrać informacje o kliencie.

Sprzedaż B2C to relacja biznesowa. Stosuje się ją w firmach, które sprzedają gotowe produkty. To właśnie tego rodzaju firmy dążą do zebrania odpowiedniej grupy klientów, dla których dedykują swoje produkty. Biznes jest po to aby przynosił dochody, a te są możliwe tylko z klientem. Każdy właściciel firmy marzy o tym, aby jego klienci stali się stałymi kontrahentami. Sprzedaż B2C skupia się na stworzeniu miejsca badawczego na temat potrzeb i zainteresowań ich stałych klientów oraz potencjalnych klientów – osób, do których dedykuje się usługi oraz produkty. Chodzi o zbudowanie trwałej relacji z klientami, którzy byli zadowoleni ze swojego zakupu. Główną maksymą przewodnią dla tego rodzaju biznesów jest myśl: Klient zadowolony to klucz do sukcesu.

Sprzedaż B2C opiera się na zebraniu odpowiedniej ilości klientów. To właśnie relacja, którą buduje się ze stałymi klientami przeradza się w model strategiczny. Umiejętność podtrzymywania kontaktu jest we współczesnej firmie na wagę złota.
Źródło: businessinsider

Continue Reading

Poprzedni: Opracowywanie prognoz finansowych firmy
Następny: Zamykamy jednoosobową działalność gospodarczą

Zobacz także

Jak wybrać nazwę firmy?
  • Firma

Jak wybrać nazwę firmy?

18 listopada 2022
Samochód firmowy: wady i zalety leasingu
  • Firma

Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

4 października 2022
Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie
  • Firma

Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

12 lipca 2022
Dlaczego konkurencja może być dla nas zagrożeniem?
  • Firma

Dlaczego konkurencja może być dla nas zagrożeniem?

4 kwietnia 2022
Czy warto promować swój interes Facebooku?
  • Firma
  • Marketing

Czy warto promować swój interes Facebooku?

2 kwietnia 2022
Jakie są korzyści ze stosowania marketingu wielokanałowego?
  • Firma
  • Marketing

Jakie są korzyści ze stosowania marketingu wielokanałowego?

1 kwietnia 2022

Polecane

Jak wybrać nazwę firmy?

Jak wybrać nazwę firmy?

18 listopada 2022
Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

4 października 2022
Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?

Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?

30 sierpnia 2022
Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

12 lipca 2022
Dlaczego konkurencja może być dla nas zagrożeniem?

Dlaczego konkurencja może być dla nas zagrożeniem?

4 kwietnia 2022
Czy warto promować swój interes Facebooku?

Czy warto promować swój interes Facebooku?

2 kwietnia 2022

Przeczytaj również

Jak wybrać nazwę firmy?
  • Firma

Jak wybrać nazwę firmy?

18 listopada 2022
Samochód firmowy: wady i zalety leasingu
  • Firma

Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

4 października 2022
Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?
  • Marketing

Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?

30 sierpnia 2022
Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie
  • Firma

Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

12 lipca 2022
© Copyright - wszelkie prawa zastrzeżone