Skip to content
oikjg.pl

oikjg.pl

Primary Menu
  • Strona główna
  • Firma
  • Zarządzanie
  • Marketing
  • Kryzys
  • Skontaktuj się
  • Zarządzanie

Management 3.0

Łukasz Mitrowiak 4 marca 2022

Manager w zespole jest podstawą do długotrwałego utrzymywania się firmy na rynku. A co jeśli zespół potrafiłby sam zarządzać sobą? Co zrobić, żeby tak stało się właśnie w twojej firmie? Management nie musi się wiązać z menedżerem rodem z korporacji. A pewnie jak wiesz korporacje mają opinie zawłaszczających i wykorzystujących do granic możliwości własnych pracowników.
Management 3.0 jest pomyślany tak, aby każdy był swoim menedżerem. Przyjemne środowisko do pracy i zarabiania jest możliwe, wystarczy zwiększyć kompetencje swoich pracowników. Nie od dziś wiadomo, że kompetencje twarde są podstawą dzięki, której łatwiej jest zdobyć pracę. Jednak to właśnie kompetencje miękkie i głębokie powodują, że dana firma utrzymuje się na rynku. Management 3.0 zakłada, że każdy pracownik pomyśli nad rozwiązaniem problemu przez jakiś czas, zanim podejdzie do osób na wyższym szczeblu i powie im, że nie da się zrobić czegoś. Jest to zmiana myślenia na bardziej samodzielne i wykorzystujące umiejętności wyszukiwania informacji.

Zarządzanie średnim szczeblem w przedsiębiorstwie. Kluczowe elementy.

Rozwiązywanie konfliktów, komunikowanie się w sposób przyjazny to podstawa do budowania stabilnej pozycji na rynku. Każda firma doceni Management 3.0 jeśli zatrudni odpowiedniego menedżera albo zainwestuje w odpowiednie szkolenie całego personelu. Nie ma niczego lepszego od zarządzania zespołu samym sobą.
Źródło: generatorpomyslow

Continue Reading

Następny: Organizacje i ich strategie dokonywania oceny skuteczności swoich działań na polu opowiedzialności społecznej

Zobacz także

Zarządzanie średnim szczeblem w przedsiębiorstwie. Kluczowe elementy.
  • Firma
  • Zarządzanie

Zarządzanie średnim szczeblem w przedsiębiorstwie. Kluczowe elementy.

31 marca 2022
Organizacje i ich strategie dokonywania oceny skuteczności swoich działań na polu opowiedzialności społecznej
  • Zarządzanie

Organizacje i ich strategie dokonywania oceny skuteczności swoich działań na polu opowiedzialności społecznej

29 marca 2022

Polecane

Jak wybrać nazwę firmy?

Jak wybrać nazwę firmy?

18 listopada 2022
Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

4 października 2022
Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?

Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?

30 sierpnia 2022
Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

12 lipca 2022
Dlaczego konkurencja może być dla nas zagrożeniem?

Dlaczego konkurencja może być dla nas zagrożeniem?

4 kwietnia 2022
Czy warto promować swój interes Facebooku?

Czy warto promować swój interes Facebooku?

2 kwietnia 2022

Przeczytaj również

Jak wybrać nazwę firmy?
  • Firma

Jak wybrać nazwę firmy?

18 listopada 2022
Samochód firmowy: wady i zalety leasingu
  • Firma

Samochód firmowy: wady i zalety leasingu

4 października 2022
Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?
  • Marketing

Marketing – skąd brać najlepsze wzorce?

30 sierpnia 2022
Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie
  • Firma

Jak SEOSEM24 zajęło się moim profilem Google Moja Firma – sprawdź opinie

12 lipca 2022
© Copyright - wszelkie prawa zastrzeżone